Els Pastorets 2019

• Post author:
  • Post category:Teatre
  • Post comments:0 Comments

Durant el primer trimestre del curs, els alumnes de 6è de Primària desenvolupen un projecte multidisciplinari, de caràcter transversal, que recull diferents aspectes de cadascuna de les àrees curriculars i que culmina en la representació d'Els Pastorets, l'obra magna del teatre nadalenc català.

Continue ReadingEls Pastorets 2019

Moltes gràcies!

Famílies, alumnes, mestres i professors... moltes gràcies! En concret, 844,55 gràcies per les vostres aportacions per recollir fons per a La Marató de TV3. Un any més, la comunitat educativa d'Escolàpies el Masnou ha demostrat la seva solidaritat i des de l'AMPA i l'escola us estem molt agraïts!

Continue ReadingMoltes gràcies!

PU(n)CK

• Post author:
  • Post category:Teatre
  • Post comments:0 Comments

«Puck! Saps que no m’agraden els follets… francament, no tinc res contra l’amor lliure però… no ets el meu tipus. D’altra banda, sé que a una bellesa tan encisadora com la meva, resulta difícil resistir-se...» Una versió gamberra i esbojarrada d’un dels clàssics més màgics i encisadors de tots els temps.

Continue ReadingPU(n)CK